Gå och handla

Till min stora besvikelse upptäckte jag att jag inte hade någon glass hemma till min bananasplit, så det vart att ta sig en promenad ner till ICA och köpa glass, och där börjar lixom problemen i vardagen för min del, just nu haltar jag pga. en skada i höften och jag fixar inte riktigt att gå ut när det syns på mig att det är något som är fel med mej. Nåväl det är juh något jag faktiskt måste komma över eftersom det inte kommer att bli bättre med mej… Att gå ner till Ica (ca 500 m) va ingen bra idé, jag har mina svaga och mina starka dagar och idag var det en svag dag så mina ben vek sig under mig och höften värkte, lycklig är jag som kom hem utan att ha trillat! Fick lägga mig och vila en stund och lixom hämta krafterna, men nu kommer jag inte orka göra så mycket mer idag…
Anledningen till att höften är som den är är att musklerna runt endel leder inte orkar hålla allt på plats och det leder till att de hoppar lite som de vill, tur är att de inte hoppar ur led det hade ju varit hemskt!
Mitt i vardagen måste man ändå tänka att man har det jäkligt bra! Det finn ju de som har det värre, och mina tankar går till dom!

Over and out

Published in: on maj 17, 2009 at 8:47 f m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://lgmd.wordpress.com/2009/05/17/ga-och-handla/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

