start

Ni ska veta att det tagit mig lång tid att komma till detta beslut, att totalt utlämna mina innersta tankar, bekymmer och SANNINGEN. Många år av mitt liv har jag inte sett mig som sjuk, min sjukdom stod stilla i många år, jag blev varken bättre eller sämre och jag var van vid att inte kunna springa, van vid att inte kunna sitta på marken, jag var helt enkelt van vid att leva med alla ”hinder” som var min vardag och inget konstigt för mig.

Det är inte så många som känner till den riktiga sanningen om mig, jag framstår nog som tjejen som alltid är glad och inte har så många problem, det går ju lixom inte att se på mig att jag är sjuk vilket jag tror både är en fördel och en nackdel.

Nåja, det känns skumt att skriva sånt här så att alla kan läsa, men jag inbillar mig att det är ett steg i riktningen att sluta skämmas över den jag är… Säkert många som tycker jag e feg som inte skriver ut mitt namn, men ja försöker ta det i min takt och vem vet, en dag så kanske jag är så modig att jag våga skriva mitt namn och kanske tillåme lägga ut en bild på mig, vi får väl se!

Nu ska jag göra bananasplit, det är ju ändå fredag;)

Published in: on maj 17, 2009 at 8:41 f m  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://lgmd.wordpress.com/2009/05/17/start/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Ord e överflödiga. Älskar dig. De e de som räknas. Inget annat. . . .Inte en dag går utan att du finns i tankarna. 🙂

  2. Älskar dej mest!!!!såå skönt att kunna träffa dej oftare nu än det vatt innan! Du betyder mest*
    C*


Kommentera

