Stackars…

Min lilla mamma, hon messade i morse att hon låg hemma sjuk! Hon har vatt krasslig sedan förra veckan men inte haft nån feber. Jag har tjatat på henne att hon ska stanna hemma, men nej då! Fast idag hade hon feber så då atnna hon hemma! Så jag gick ner i byn, köpte budapest bakelser, biskvier, mandariner och vindruvor och åkte ut å hälsade på mammsen! Vi drack te och gottade oss med bakelserna! Mys!

Jag har tror att jag med bär på nåt skit för ja är fasen trött hela tiden, hade lite feber i förrgå men annars har ja inte haft några symptom, bara tröttis. Vi får väl hoppas det går om! JAg och mamma pratade om min lägenhet och nu har jag kommit fram till att jag ska måla en fondvägg i min lägenhet, den ska antingen vara lila eller ”hot pink” vi får väl se vad det blir!!! Sen ska jag måla köket vitt, det är vitt redan men det känns skabbigt och så vill jag ha bort den fula bården som sitter där nu! JAg går ju ändå bara hemma hela dagarna, så d kan ju va kul å fixa lite! JA sejjer ba fyyyy så tråkigt det är att bara gå runt oc inte göra någonting, inte nog med att man kan hela tv tablån utantill, man blir ju sååå rastlös me, så måla om ska nog ge mej en liten spark i röva. Men det ska bli såå skönt att börja plugga i januari, men innan dess har vi en underbar jul och nyår att fira i USA!!! Kan knappt vänta!!!=)Ihhh*

Nå åter till min fond vägg vilken tycker ni???

lila ELLER                   hot pink

Hehe* hittade bara ballonger i den färgen jag vill ha!=) Själv lutar jag mest åt lila, för jag äälskar lila…Men aaa skriv va ni tycker!

Over and out!                C*

Published in: on oktober 8, 2009 at 3:13 e m  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://lgmd.wordpress.com/2009/10/08/stackars/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Rosa rosa rosa rosa!!!

    men lila är oxå fint 😉

    Kram!

    • hihi* fasen skita svårt val juh!!!!=) Kraaamas*

  2. Nja.. Den rosa är ju väldigt fin =) ..
    Men jag tror man tröttnar fortare på den än den lila..
    Kraam. Ses den 27:e ❤

    • mmm, you have a point my dear!!! ❤


Kommentera

